Tebrikler Ali Cumhur ÇEVİK...

Yıllar önce Dünya devlerinden SUN ın düzenlediği bir yarışmaya(Java Masters 2006 Contest.) katılması sonucu grafiksel alanda yollarımız kesişti kendisiyle. Çok başarılı ve istikrarlı bir arkadaş olmasından mütevellit muhabbetimiz koyulaştı. Ben  de her daim grafik açısından neye ihtiyacı varsa sakınmadım yaptım ettim.. O yarışmada da başarılı oldu , bu yarışmada olduğu gibi. Ne diyorum başarı başarıdır! Hatta klişe olmasından korktuğum cümleyi paylaşayım.. En kötü başarı başarısızlıktan iyidir...

Google ın düzenlediği 2009 2. Android Developer Challenge yarışmasına katılmasının ardında  MyPosition adlı programcığına güveni büyüktü. Ben de üzerim düşeni yapıp luncher icon ve mütakiben lazım olan grafik işlemlerini 2. kez sormadan yapıp gönderdim. Çünkü Milletimi ilgilendiren bir aktivite koskoca yarışmada toplasan 2 Türk varmış biri de Ali Cumhur..

Başarı ve oy grafiği baya iyi ilerledi ve sonunda Başarı sayılabilecek bir derece elde etti tekrardan kutluyorum ...
Konu ile alakalı olarak buradan MyPosition ile ilgili bilgiye buradan Yarışma hakkında google ın duyurusuna buradan Ali Cumhur 'un diğer yazılımlarına buradan da konu ile alakalı yazılan ve çizilene gidebilirsiniz...

İyi birşeyler yapmanın dayanılmaz hafifliği...