İstanbul'da yaşanan sel felaketinde Vodafone Türkiye de mağdur olmuş, 80 çalışanın görev aldığı, İkitelli Basın Ekspres Yolu üzerinde bulunan veri santrali tamamen kullanılamaz hale gelmişti ve 3.8 milyon abonenin iletişimi etkilenmişti. Firma, bu zararı telafi etmek için yaptığı çalışmalarda sonuca ulaştı ve şu açıklamayı yaptı.

İşlem Tamam

'Bu vahim ve yıkıcı felaket sonrasında uygulanan 'Vodafone iş sürekliliği programı' çerçevesinde, konularında uzman, yetkin ekiplerimiz ve iş ortaklarımızla, büyük bir özveri ve emekle çok başarılı bir çalışma sergileyerek, tüm şebekemizi çalışır hale getirmiş bulunmaktayız.

Bu sabah saat 08:00 itibariyle 3 milyon ve bugün saat 13:00 itibariyle de diğer 800 bin abonemizin konuşma problemleri çözülmüştür.

Bu yoğun çalışmalar esnasında başta Türk Telekom olmak üzere Nokia Siemens Networks, Alcatel Lucent, Huawei, Telkom gibi iş ortaklarımızla ve tüm altyapı yüklenicilerimiz ile elele çalışılmıştır.

Tüm iş ortaklarımıza ve değerli personelimize özverili destek ve çalışmalarından dolayı teşekkür ederiz.'"