Basit bir tek sigara ile başlamıştı. Sonra ucunu yakalım enteresan görünür dedi. Ama artık külleri vardı o sigaranın ve tabiki yeni ihtiyaç bir kül tablasıydı. Bu kül tablasını bir masaya koyalım o zaman içinde sigara yansın güzel bir render alırız hoş durur dedi ama yetmedi. Etrafına koltuklar koyalım. E bu düzeneği de bir salona yerleştirelim dedi. Sonra bir baktık ki minik bir ev oldu. Perdesi, koltuk takımları, televiyonu hatta minik bir ayakkabılığı bile vardı. İşte tasarımcılığı bu yüzden seviyorum minik tek bir silindir objeyi, 3 oda bir salon dayalı döşeli bir eve çevirebilecek kadar özgürsünüz. Tek sınır hayal gücünüz.

Bu bahsettiğim hikaye bir arkadaşımın başından geçti ve bizzat ben de bu olayın içinde yer aldım. Bir süre sonra 2 boyut yetmez olur 3. hatta 4. boyuta kafa tutarsınız.

3 Sene sonra askerliğimi bitirip 3. boyuta el attığımda biraz korktum. Dedim ki; "-Önce bir yatak modelleyeyim. Belki devamı gelir" ve geldi de... Sonuç aşağıda Bayanlar, baylar benim Odam...



Burası iyice fantazi showroom gibi olmuş diyorsan alttaki realistik modelimize buyrun..




Ben ikisin de beğenmedim diyorsanız derhal siteyi terkedin... :)