Güller pahalı, iç çamaşırları zamlanınca mı kıymetli sevgili olmak? Ya da 13 şubatta 23:59:59:59 da atılan "-Aşkım iyi ki varsın seni seviyorum." mesajımı çok değerli bir sevgili için?.

Yaşanacakları tarihleyebilirmisiniz ki önceden? Ben onu ilk 14 şubatta öpmedim, herhangi bir gündü ama 14 şubatta öpsem bir daha o günün ki gibi etkiler mi onu.. Öpücüklerine, sarılmalarına, sırnaşmalarına, gıdıklamalarına, koklamalarına, gurbet dönüşlerine, elveda deyişlerine tarih koyabilirmisin ki ?

Ben O 'nu;

Saçma sapan tripleri olmadığı,
Herşeyime katlandığı,
Fikirlerime saygı duyduğu,
Halamın adını tek seferde hatırladığı,
En çok hangi yemekleri sevdiğimi bildiği,
Bana bakarken kendi olduğu,
Bana bakmazken kendi olduğu,
Bana SONSUZ GÜVENDİĞİ,
ve Savaştığı için çok sevdim...

Ama tarihleyemedim!

Seni hergün, her saniye, her hafta, her bilmemkaç dakika ve zaman birimi olan her ifadede çok sevdim...

SENİ SEVİYORUM MELEĞİM ÖMRÜMÜZ KUTLU OLSUN !


Erhan ASLAN
ondörtşubatikibindokuzcumartesi