Kısa bir süre önce Abim ve Yengemin Finansal desteğinden yararlanaraktan yeni bilgisayarımı toplamış bulunmaktayım. Eski emektarımdan kopmak zor olmadı fakat onu da saygı ile anıyorum...

Far Cry 2 Oyunu baz alınarak yaptığım test sonuçları koltuklarımı kabartır cinsten ... Neden FAR CRY 2 çünkü UBISOFT çünkü UBISOFT seviyorum ...

Önceden bilgisayarım yavaş olduğundan iş yapamıyordum. Şimdi de sonuç pek değişmedi ... Ancak Sebebi artık Ekran Kartım :) Geforce 9800 GT test ediyorum...

İşte FAR CRY 2 için aldığım test sonuçları...


Burdan Norman a sesleniyorum ... GRID fiziğine bayıldım Grafiklere dalıp dalıp gidiyorum oyun içinde resmen esnaf oldum :) En kısa zamanda kahvemi içmen için bekliyorum test edilecek Antialias 8x lerimiz var.... Isınmıyor bile meret 12 cm iç fan ve işlemci fanı ile ayaklarım üşür oldu :)...