Kendisine önem arzettiğini düşünen her arkadaşımın Yeni yılını kutlarım. Hoş! bendeki kutlama sizi ne kadar enterese eder tartışma konusu. Ya da ben kutlama yapacak bir mercimiyim o da muallak. Ancak hiç te öyle sevinilecek bir tünele girdiğimizi sanmıyorum. Söylemek istemesem de Küresel Kriz hepimizi küre yapıp çift kale maça hazırlanmakta.

Malum konuları deşip kanayan yaraya tuz basmanın gerekliliği konusunda şüpheye düşünce, bu yeni paragrafta sizlerle farklı temennileri paylaşmayı uygun gördüm. Kendimce ! Yeni yılda tanıdığım insanlardan yapmasını istediğim fedakarlıklar şunlar açıkçası;

  1. Borç para falan istemeyin cidden yok!
  2. İş arıyorum. Gören duyan olursa bi şekilde ulaşsın?
  3. Bir de ben adsl yeniliyecem diyen varsa bana gelsin hem ADSL ayarlıyayım hem de arkadaşını bize getir kampanyasından benim bir aylık ücretimi de bedavaya getirmiş olsun. Birlikte sevinelim... :)
Yukarıdaki istekler her ne kadar size finansal kaygı güdtüğümü gösterse de sizi yanıltmasın. Ama sanırım yanıltacak. Şu dönem ne yaparsak yapalım konu hep ilk paragrafa kayacak :/

ve iyi dilekler...

Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlarım.