Yaz başında yeni bir motor aldım. Sürmek için A2 sınıfı ehliyet gerekiyor. Hemen ertesi gün kursa yazıldım ve geçen günlerde dosyamı sürücü kursundan teslim aldım. Kurs tam 4 ay sürdü alt tarafı scooter sürücem 4 ayda insan motor tamircisi olurdu. Uzadıkça uzadı ve sonunda bu gün trafik şubesine gittim.

Dosyamı teslim ettim ama polis memurları sanki kamu hizmeti değil de çobanlık yapıyolar. Biliyorum çoğumuz bunun farkındayız ama kimse de sesini çıkartıp birşey söyleyemiyor. Çekiniyormuyuz ?! Bence hayır. Yeri geldiğinde kimseyle tartışmaya girmekten korkmazken sanırım Emniyet müdürlüğü isminin verdiği baskı ile kimse sesini çıkarıp birşey söyleyemiyor hatta öyle tuhaftır ki polis olmasa bile lacivert takım elbiseli adamlara saygı ile yaklaşıldığını gördüm. Kimse kimseyi yargılamıyor. Grup psikolojisi!

EE tuhaf Olan nedir?
Şudur efendim; Birşey dikkatimi çekti içerde neredeyse her duvarda içerde sigara içilmez uyarıları var ama polisler görev başındayken sigara içiyorlar. Bu uyarı kime? Sadece sivil halk mı içemez yada siz insan değilmisiniz?

Sesimizi çıkarmayı öğrenmek lazım(sen neden bişey sölemedin)(ben bilmem beyim bilir) iyiden iyiye koyun gibi olmaya başladık. Ne denirse eyvallah.