Pek fazla televizyon izleme fırsatı bulamıyorum (Ama o semra hanıma çok yanlış yapıyolar) . Bu sabah kahvaltı sırasında kanallara göz gezdirirken, öyle dramatik, öyle üzücü bir programla karşılaştım ki anlatamam. Ama anlatmam lazım ...

Seda Sayan Hatun, bu ülkeye zamanında gırla emek vermiş(OHA Yalana bak!?), gerek dizileri, gerek şarkıları ile gönlümüzün en üst basamağına çadır kurmuş bir SANATÇIMIZIN yaşantısındaki dramı gözlerimizin önüne sermiş. Gözyaşlarım sel oldu aktı!?

EVET! Güççük İbodan bahsediyorum. Seda Hatun artık malzeme bulamaz oldu sanırım ki, bu tarz işlere de el attı. Bu kadar saçma, bu kadar aptalca bir konunun, beynin en taze, en alışkan saatinde televizyonlarda bulunmasından bana artık illallah geldi. Tıskınıyorum !

NEYDİ KONU !
Güççük ibo eskiden çok meşhurmuş ta, şimdi hiç tanınmıyormuş. Küçükten gelen şöhret, onun hayatından birsürü şey alıp götürmüş. Çocukluğunu yaşayamamış ibo. VAY BEEAAĞĞ! .

Adama demezlermi? ibo zamanında tanınmak, pop olmak, büyük sanatçıların yanında kendini güçlü hissetmek iyiydi tabi şimdi böle APIŞIP KALIRSIN!.

Ayrıca, ülkemizde her zaman yapılan iyi işler bir şekilde ödülünü, karşılığını bulmuştur. Bu örneği vermek istemezdim çünkü İbo kardeş ile SAYIN SEZEN AKSU 'nun aynı cümle içinde kullanılması alışılmış birşey değildir. Fakat Sezen Hanım 'ın bu güne kadar televizyon popularite v.s. umrunda olmadı. O her zaman yaptıkları ile göz önüne geldi, kalplerimize 3 kat betonla bayrağını dikti. Ama hiç bir şekilde unutulmadı. Çünkü derler ya, "Söylüyor be abi".

Bu ülkede ne yeşilçam sanatçıları hastanelerde unutuldu, sen neden unutulmayacaksın. Ne verdin ki ne bekliyorsun. 3 tane şarkı yapan biraz ilgi çeken sanıyorki tamam ülke beni sevdi benim milletimin kanında var, kapı gıcırtısına oynamak! Seni değil işini sevdi insanlar.

Birde ben sabahki programda "tekrar diriltme çabaları" kokusu aldım. Bilmiyorum varmıdır bir dış etkenin parmağı!

Her zaman söylüyorum, çok afedersiniz ama prim verirsen bu adama, gelir s.çar ben imparatorum diye tepene.

İstemiyorum haketmeyenleri televizyonda ( e kardeşim izleme )(ne izliim ki başka bişi yok). 2007 de Newsweek e göre %50 darbe olacakmış Türkiye 'de. Bence televizyonlara sağlam bir RTÜK darbesi şart!

Saygılarımla...