İnternet kafede bizzat yaşadığım olayı sıcağı sıcağına aktarıyorum...

11-12 yaşlarında çocuk kapıdan girer ve kafe sahibine aynen şu cümleyi
kurar;
-Abi 900 binlik ödev araştırcaktım
-Hönk ?#$



Ve ekleme gereği duyuyorum;

Eğitim şart !

Ödevler bile artık peynir gibi alınır olmuş. Çocukları yeni çağın vebası internetle içli dışlı etmek için verilen bu ödevler, aslında çocuğun evden 1 ytl lik ödev ücreti yerine 2 ytl alıp, 1 ytl si ile ödev bastırıp diğer 1 ytl si ile de Counter-Strike (Kantır sıtrayk)v.b. oyunları oynaması ile son buluyor.

Sırf yıllık plana uymak için bu ödevler çocuklara zaruri kılınıyor. Eminim ki birçok öğretmen tarafından okunma gereği bile duyulmadan çöpe atılıyor (fonda sus lan ne haddine çığlıkları öhömm...). Gereksiz, hiç gereksiz !.

Diyeceğim odur ki madem böyle bir zaruriyet var. Çocukların ödevlerini okuyup değerlendirme işkencesine de katlanacaksın. Kaç öğrenciye sordum sa aldığım tepki "-Amaann zaten hoca okumuyo ki." oldu. Üzücü!

İşin özü şudur ki;

" Karnım acıktı !?! "

Evet inanmassınız aç karnına yazdım bunca şeyi ... Belki doyunca bakıp utanırım diye ...