"354xxxxxxxxxxx IMEI no'lu cihaz klonlu listesinde olduğu için 20/12/2006 da
kullanım dışı kalacaktır. Hattınız açık bırakılacaktır Bilgi için 4440532"


Evet böyle bir mesaj ile YASAL UYARI başlığı altında uyarıldım. Ancak pek telaşlanmaya gerek olmayacağını düşündüm gayet kendimden emin bir şekilde konu ile alakası olan bir arkadaşımı telefonla aradım ve dedim ki ona;
-naber kız?
-iyidir ne olsun senden naber
- ya bana klonlama diye bir mesaj geldi ne ola ki bu ?
- a a bi bardak su iç sen o telefonun üstüne
- şaka?
- yok valla kayıt dışı olanlara çözüm var lakin bunlar için durum biraz
daha acı kurtulamaz telefonun
-kız senin dilin ne söyler o bir PDA cep telefonundan çok öte o benim
canım, kanım herbişeyim.
-valla erhanım kusura bakma gelen müşterilerle bu konuda çok kavga ediyoruz
kurtulmaz yasa ile alakalı yasa kalkarsa telefonun tekrar açılır.



şeklinde geçen soğuk duş etkisindeki konuşma arkasından elinden oyuncağı alınmış bir çocuk edası ile yeni yeni çareler aramaya başladım, devam ettim, ediyorum....

eğer bu konuya çare bulamassam müstakbel TELEFONUM bir atariden farksız olarak görüşme yapmaktan başka her işe yarayacak.

çözüm önerililerinizi beklemekle birlikte çaresizliğim ve ben küçük emrah bakışı ile karşınızdayım. Konu ile alakalı bir ışıkta sen yak! kampanyama lütfen katılın ...